Translate

Sunday, April 25, 2010

 

Η σχέση μου με το τρέξιμο

Με το τρέξιμο ξεκίνησα περίπου το 1987, όταν ήμουν 1η γυμνασίου.
Μετά από έναν αγώνα στο σχολείο μου όπου κέρδισα την πρόκριση για τον τελικό στο Καυτατζόγλειο, αποφάσισα να γραφτώ σε ομάδα στίβου.
Η πρώτη μου ομάδα ήταν της ΧΑΝΘ, όπου κι έμεινα για 2 χρόνια.
Επειδή όμως ήθελα κάτι λίγο πιο σοβαρό, πήρα μεταγραφή στον ΑΡΗ.
Εκεί όμως η πίεση ήταν μεγάλη (προπονήσεις, αγώνες) για παιδί 3ης γυμνασίου κι έτσι τελικά τα παράτησα.

Ξανάρχισα σε μεγαλύτερη ηλικία, σαν αθλητής ποδηλασίας που ήμουν ήθελα το τρέξιμο σαν εναλλακτική προπόνηση.

Η αρχή έγινε στο Καυτατζόγλειο, με τη βοήθεια της Δήμητρας Ιορδανίδου, όπου και ήταν τραυματική η πρώτη εμπειρία. Σιγά σιγά όμως άρχισα να τρέχω στο Σέιχ Σου.
Εκεί με κέρδισε η μαγεία της φύσης, όπως και στο ποδήλατο άλλωστε κι έτσι ασχολήθηκα πιο σοβαρά με το ορεινό τρέξιμο.

Ετσι ήρθε και ο πρώτος αγώνας στο Χορτιάτη.
Από τότε, όποτε μου επιτρέπει το πρόγραμμα ποδηλασίας, παίρνω μέρος και σε αγώνες, ορεινούς κυρίως ημιμαραθώνιους, αλλά και σε ημιμαραθώνιους δρόμου, όπως ο νυχτερινός της Θεσσαλονίκης.
Share:

0 comments:

Post a Comment